8 Eksteen Avenue, Bergvliet, Constantia Valley , Cape Town telefoon +27 (021) 715 1509
barry@ascotgardens.co.za

Kaapstad Self Sorg Akkomodasie- Beste Waarde vir Geld in die Konstansia Vallei EnglishDeutschFrançaisEspañolsa_flag

Standaard Suite from R500p/n Superior R690p/n Deluxe Suites R940p/n Grande R1300p/n Luukse R1300p/nVakansie Huise R2290p/n
Standaard Suite
Suite Plus
  Deluxe Suite
  Grande Suite (House)
  Luukse Suite
  Vakansie Huise/Villa
  Terme & Voorwaardes
  Kontak Ons

Terme en Voorwaardes

Spesiale Korting Op Webwerf Pryse
(Onderhewig aan beskikbaarheid en voorwaardes)

Less 10% vir 21 tot 41 nagte
Less 15% vir meer as 42-55 nagte
Less 20% vir meer as 56 nagte of meer
  Moet ten volle betaal 30 dae voor aankoms

Prys vir 3 maande of meer onderwerp van die seisoen, beskikbaarheid en bestuur na goeddunke Vanaf R6500 per maand vanaf 1 Mei tot einde November slegs

Geen Ekstra Koste Vir die 3de of 4de persoon wat op die slaapbank of dubbel slaapbank in die sitkamer slaap. Slegs beskikbaar as bevestig toe bespreking is gemaak.
Enkele Kostes Enkele kostes is onderhewig aan seisoen, bestuur en beskikbaarheid

Kostes Voorwaardes Op Die Webwerf

• 1. Tariewe is per woonstel per nag (alle koste en vat ingesluit).
  • 2. Enkele pryse onderwerp van die seisoen en die bestuur en beskikbaarheid.
  • 3. Om jou bespreking te bevestig, vorm die bespreking ingedien moet onderteken word en voltooi met verwagte tyd van aankoms. Bewys van die deposito en die bespreking vorm moet terugbesorg word aan ASCOT Gardens voor die sperdatum soos aangedui op die vorm.
  • 4. Minimum 2 nagte verblyf of 'n minimum van R600 totale bespreking aanvaar word onderhewig aan seisoen en die bestuur diskresie.
  • 5. Minimum bespreking of betaling vir 10 nagte deurlopende verblyf is nodig vir Kersfees tyd tussen 18 Desember - 6 Januarie en 4 nagte oor die Paasnaweek en Argus-fietstoer.
  • 6. Deposito van 30/50% word vereis om bespreking tebevestig en sal terug betaal word indien die bespreking 60 ae of meer voor aankoms gekanselleer word.
  • 7. Deposito sal nie terugbetaalbaar wees sou die kansellasie binne 60 dae van aankoms en die eenheid is nie tehuur vir die besprekings tydperk of die gedeelte daarvan nie
  • 8. Die uitstaande bedrag is betaalbaar voor die dag of op die van aankoms
  • 9. Besprekings wat binne 30 dae van aankoms of altesaam minder as R1000 of oor piek tye of spesiale sport gebeure gemaak word vereis volle betaling voor bevestiging en aankoms
  • 10. As jy nie jou bepreking in Skrif kanselleer bine 31 dae voor aankoms, sal jy verantwoordelik gehou word vir die balaans van die huur tydperk
  • 11. Terugbetalings word nie terug gegee aan laat aankoms of vroeg departures, met niks verwagtinge.
  • 12. Betalings Per Cheque, Direk Deposito, Bank of Internet Transaksies of kontant Kaart deur VERISIGN BOOKSURE SITE
  • 13. Huis reŽls sal streng toegepas word, lees Inligting Boek met aankoms om enige probleme te voorkom.
  • 14. Geen Rook word in Suite Toegelaat nie
  • 15. Geen geraas na 10:00 en of vroeg oggend of laat in die nag wanneer aankom of vertrek.
  • 16. Enige breekskade / skade aan eiendom van Ascot Gardens is betaalbaar voor vertrek deur die persoon wat verantwoordelik is of die huurder van die eenheid.
  • 17. Reg van Toegang Voor Behou. Besetting sal slegs toegelaat word soos per bevestiging van nommers wat bespreek is.
  • 18. Tariewe en pryse onderworpe aan voorwaardes, beskikbaarheid kan verander word sonder kennisgewing..
  • 19. Weens onvoorsiene omstandighede kan die eienaars / bestuur die suite voorbehou deur u om enige rede verander. Jy sal dan geakkommodeer kan word in 'n soortgelyke suite of duurder suite teen geen ekstra koste (of u sal gekrediteer word indien jy 'n goedkoper suite kry)
  • 20. Gaste / s en besoekers woon / verblyf by Ascot Gardens op hul eie risiko
  • 21. Ascot Gardens Akkommodasie cc, Die Nut Trust, Barry Edkins en Lesley Edkins, hul agent / e en / of werknemer / s ("die eienaar") sal nie aanspreeklik wees vir, en die gas / s hiermee afstand / s en laat vaar / s enige eis van watter aard ookal, insluitend maar nie beperk tot wat vir diefstal, besering, verlies of skade van watter aard ookal, teen die eienaar, of arrising van die Eienaar se standaard, nalatigheid of andersins.
  • 22. Deur die ondertekening van die bespreking vorm, of bevestiging van die bespreking via e-pos, telefoon, persoonlik of die betaling van enige bedrag van die deposito, , die gaste , benewens die bogenoemde,hiermee vrywaar, die eienaar teen enige eis wat mag voortspruit uit enige aard, hetsy wat voortspruit uit die eienaar se waardes, nalatigheid of andersins.
Klikhier om 'n pdf met besonderhede oor die uitleg van Ascot Gardens te laai.
Veilige kredietkaart-betaling vir:
Diners Club, American Express, VISA, MasterCard

Site Map | Links 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Resources | Ascot Gardens Selfsorg Kaapstad Akkommodasie & Vakansie Woonstelle

Kaapstad Self Sorg Akkomodasie- Beste Waarde vir Geld in die konstansia Vallei

2003-2017 - Maintenance & SEO by: Tourism Marketing SA
AA Travel Guide (Highly Recommended)
3 Star Self Catering Grading from TGCSA
Booksure:Secure Credit Card Payments